Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
itej
Administrator
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 11:30, 03 Maj 2011 Temat postu: HIGH LATENCY GAMING |
|
|
Jak wiadomo z innego tematu, zbliża się zmiana nazwy i restrukturyzacja klanu. W związku z tym mam parę pytań i sugestii.
Kosiara zasugerował, że powinniśmy założyć profil/stronę na guildportal.com. Założyłem nawet profil, obczaiłem opcje i funkcję i uważam, że taka forma jest nam niepotrzebna (bo jest to strona głównie dla WoWa i innych takich). Uważam, że rozsądnym krokiem jest założenie forum phpbb na prywatnym serwerze (jestem w trakcie kupowania) w języku angielskim (bo o to głównie Lordowi Kosiarowi chodziło). Zalet własnego serwera tłumaczyć nie trzeba.
W planach mam, jak wspomniałem, rozwinięcie HLG do rangi multigamingu.
sugestie kadrowe:
management: itej
rekrutacja: kosiareks, seebase, brofromdahood
komentujcie dziwki ;*
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
mkk13
Infinity Member
Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ELOIMBAYO
|
Wysłany: Wto 14:30, 03 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
I całą kasę na to chcemy zgarnąć z klanowej gry w Witchera? :>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BroFromDaHood
Rekrutant
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:41, 03 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
jaką "kasę na to"?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
itej
Administrator
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 15:15, 03 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
nie ma na co dawać kasy;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
seebase
Infinity Member
Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 15:41, 03 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem trzeba jak najprędzej zacząć grę na ESL. Wybieramy main squad, który pierdoli normale z resztą i ćwiczy, ćwiczy i jeszcze raz ćwiczy zgranie bo jeśli będą wyniki to i sponsor się znajdzie (mumble,serwer na stronke). Nie ma co się bać tego ESLa bo nie każdy ma tam 2k ELO tak samo nie każdy z takim ELO musi nas pojechać. Po ostatnich grach (jeszcze przed świętami jak był ajtej i kwak) wierzę, że stać nas na zajęcie konkretnego miejsca. Także main squad niech sobie ustali godziny treningów (trening uważam tu za ranked 5v5 bo i tak priorytetem powinny być dla nas ligi a nie ELO) i zabiera się do roboty. Wystarczy podejść profesjonalnie do sprawy i cały ten gejming wypali a jak nie to spalimy hrangowi włosy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mkk13
Infinity Member
Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ELOIMBAYO
|
Wysłany: Wto 19:02, 03 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Ma to sens, ale w takim wypadku HLG będzie istnieć tylko jako main squad. Wg. mnie wszyscy powinni trenować. Nie mówię, że to mają być wspólne gry, ale żeby były wspólne terminy czy coś, tak, żeby każdy polepszał swoją grę. Wtedy jestem pewien, że będziemy w stanie zgarnąć kogoś z ławki rezerwowych jakby co i wcale nie obniży to poziomu gry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
itej
Administrator
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:14, 03 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
ESL nie jest na eu?
Stały termin treningów to wręcz obowiązek, ale nie wychodzi coś na razie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
seebase
Infinity Member
Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:43, 03 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
ESL jest też na US. Obowiązkiem main składu jest zamiatać a obowiązkiem rezerwy jest jak najszybsze dogonienie tych najlepiej dysponowanych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Hrang
Infinity Member
Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 23:15, 03 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
z tym że każdy ma inną wizje tego main składu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
seebase
Infinity Member
Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 0:04, 04 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Tylko, że main skład już jest...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Hrang
Infinity Member
Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 10:40, 04 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
a 2 drużyny z klanu nie mogą zagrać? jest nas na tyle dużo, że drugi skład dało by się utworzyć, jak sądzę wcale nie gorszy od pierwszego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
seebase
Infinity Member
Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:13, 04 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
W każdym klanie jest tak, że jest ten lepszy i ten gorszy skład. Main skład jest do lig i esli. Taka reprezentacja u kno wha i mean?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
itej
Administrator
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:25, 04 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
hranGG, może być nawet i piętnaście reprezentacji, ale zawsze któraś będzie najlepsza. i owszem, możemy miażdżyć ligę ESL ilością naszych reprezentantów, ale po co skoro 80% zagra jak ostatnie łamagi. jakość a nie ilość. main squad to main squad, koniec kropka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
seebase
Infinity Member
Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mkk13
Infinity Member
Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ELOIMBAYO
|
Wysłany: Śro 20:04, 04 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
2 składów raczej byśmy nie utworzyli tak samo dobrych :S tzn. main i rezerwa póki co...no chyba, że byśmy zrobili jak na inhouse'ach, czyli po 2 b. dobrych, po 2 dobrych i 1 napek...ale w takim wypadku main squad nie miał by sensu. A main squad jest jasny...po prostu top 5 w klanie, chyba, że ktoś się nie dogaduje i tyle ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|